24 Hodin pro Kuře 2018

Připravujeme Pro Vás a zejména pro Vaše děti spoustu zábavy, jejíž výtěžek bude na podporu projektu Pomozte Dětem.

Letos se 24 Hodin pro Kuře stává součástí:

Cars&Stories OC Letňany 2018 FACEBOOK

V sobotu 23. června se koná v prostorách Obchodního centra Letňany akce pro všechny fanoušky zajímavých aut. Program tvoří tyto základní části:

  • luxusní tuningový sraz Escape6 Meet 2018
  • sraz historických motocyklů
  • představení značek sériových automobilů
  • supersporty
  • prezentace elektromobility a ankety Zelené auto roku
  • prezentace projektu Tuning bezpečně!

neváhejte a pojďte podpořit projekt Pomozte Dětem.


Je otevřena registrace na 13. ročník 24 hodin pro Kuře 23-24.6Startovné 1000,- Kč za pilota, tedy za tým 3000,- Kč Registrace na:

email: tretera@peckamodel.cz

Závod je otevřen pro maximálně 10 týmů kdo se registruje v čas jede.

Pravidla závodu 24 hodin pro Kuře 2018

  1. Závod : trvá 24 hodin , startuje se v So. 13.00. Konec závodu je v Ne 13.00
  2. Tým: se skládá maximálně ze třech pilotů menší počet tedy dva nebo jeden je povolen, střídání je libovolné a je zcela v režii týmu. Během závodu se mohou vyměnit maximálně tři piloti v týmu.Tým může mít jen jednoho mechanika.Tým je povinen zajistit nahazovače,pokud to není mechanik nebo další člen týmu musí to tedy být jeden z odpočívajících pilotů týmu.Pokud tým nebude nahazovat ani po upozornění rozhodčích může být penalizován odpočtem kol.
  3. Podvozek : je povolen pouze jeden. V případě poruchy je dovoleno vyměnit pouze rozbitou nebo nefunkční část. Podvozek bude rozhodčím označen ,pokud bude potřeba měnit označený díl šasí je třeba rozhodčímu ukázat rozbitý označený díl ,a rozhodčí nový díl znovu označí. Výměna celého podvozku je zakázána .
  4. Karoserie: je povolena pouze jedna. V případě neopravitelné závady se musí nahlásit rozhodčím její výměna.
  5. Opuštění tratě: bude probíhat pouze na místě k tomu určeném – DEPO , které je součástí trati . A to i při výměně baterií,jediná vyjímka je situace kdy auto není schopno dojet do depa vlastní silou.
  6. Baterie: dodá pořadatel všechny ostatní baterie a aku nejsou povoleny. Výměna baterií proběhne v DEPU tratě pod dohledem rozhodčího. Použité baterie se musí odevzdat.
  7. Diskvalifikace: při závažném porušení pravidel bude viník penalizován odečtem kol, popřípadě vyloučením ze závodu.
    V takovém případě je nutné jednomyslný verdikt obou rozhodčích a Předsedy klubu.

Technické propozice

2WD Stock

Motor: Stejnosměrný PN 70T nebo Kyosho MZ9P , střídavý PN 3500Kv, Atomic 3500Kv nebo Kyosho Brushless Eco. Všechny rotory pro střídavé motory jsou povoleny.
Podvozek: Komerčně dostupné
Ráfky: Přední 8,5, zadní 11 mm max.í šířka. Průměr max. 21 mm bez Kyosho vnitřní lišty.
Pneu: Silikon ani mechová kola nejsou povolena. Zákaz rakčníchsloučenin.Pouze komerčnědostupná gumová kola. (Zákaz mazání pneu.)
Volitelné součásti: Všechny komerčně dostupné díly.
Elektronika: Všechny řídící jednotky a regulátory jsou povoleny. Časování regulátoru střídavého motoru musí být 0°
Převodový poměr: libovolný

  • Min. váha s bateriemi (g) 170g
  • Max. šířka (mm) 80 mm
  • Max. délka (mm) 180mm
  • Rozvor(mm) Max.98mm
  • Výška se spoilerem (mm) 45 mm

Karoserie: Kyosho Autoscale, TRP, Route246 nebo jiné karosetrie z tvrdého plastu. Žádný lexan, laminát nebo 3D tisk.
Baterie: jen dodané pořadatelem Energizer Ultomate lithium AAA
Upřesnění: Senzorové motory nejsou povoleny.Čištění a zaběhnutí motoru je povoleno. Otevírání nebo změny na stejnosměrném motoru bude penalizováno

 
 
 
 
 
 

Comments are closed.