Pravidla závodu 24 hodin pro Kuře 2014

pro tento závod platí základní pravidla seriálu Energizer Kyosho Mini Z Racing Cupu 2013-14 pro kategorii expert plus tyto doplňující body.

  • Závod : trvá 24 hodin , startuje se v So. 13.00. Konec závodu je v Ne 13.00

  • Tým: se skládá maximálně ze třech pilotů menší počet tedy dva nebo jeden je povolen, střídání je libovolné a je zcela v režii týmu. Během závodu se mohou vyměnit maximálně tři piloti v týmu.

    Tým je povinen zajistit nahazovače, pokud to není čtvrtý nebo další člen týmu musí to tedy být jeden z odpočívajících pilotů týmu.Pokud tým nebude nahazovat ani po upozornění rozhodčích může být penalizován odpočtem kol.

  • Podvozek : je povolen pouze jeden. V případě poruchy je dovoleno vyměnit pouze rozbitou nebo nefunkční část. Podvozek bude rozhodčím označen, pokud bude potřeba měnit označený díl šasí je třeba rozhodčímu ukázat rozbitý označený díl, a rozhodčí nový díl znovu označí. Výměna celého podvozku je zakázána .

  • Karoserie: je povolena pouze jedna. V případě neopravitelné závady se musí nahlásit rozhodčím její výměna.

    Motor: jen Kyosho Xspeed nebo Route 246,  motor-VE / brushless je zakázán.

  • Opuštění tratě: bude probíhat pouze na místě k tomu určeném – DEPO, které je součástí trati. A to i při výměně baterií, jediná vyjímka je situace kdy auto není schopno dojet do depa vlastní silou.

  • Baterie: dodá pořadatel všechny ostatní baterie a aku nejsou povoleny. Výměna baterií proběhne v DEPU tratě pod dohledem rozhodčího.

  • V.I.P team: doprovodný program závodu. Není bodován,
    neplatí body 2, 3, 4.

  • Diskvalifikace: při závažném porušení pravidel bude viník penalizován odečtem kol, popřípadě vyloučením ze závodu.

    V takovém případě je nutné jednomyslný verdikt obou rozhodčích a Předsedy klubu.

  • Startovné 500,- Kč za pilota